Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.4.14

Siden sidst #6

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har fået min meget længe ønsket, meget lækre posca samling startet, med en ordenlig portion at de fine tusser.
De blev selvfølgelig lynhurtigt testet af, hvilket resulterede i rigtig mange tegninger, på ikke ret meget tid...


Image and video hosting by TinyPic
..Top 3 over absolut hyggeligste december ting, er helt klart besøget på Klarupgaard, hvor Tv2 julekalenderen blev optaget. Alle rekvisitterne stod stadig som da de optog serien; inkl fyrtårnet, og Benz juleskab. Jeg har stadig ikke fået blogget om det; men selvom vi er ved at nå ind i den fuldstændig modsatte tid af jul og juleskabe, så fortjener det altså et indlæg..
Image and video hosting by TinyPic
..Jeg har haft en grund til at lave fine kort, hjemmelavede kuverter og pakke de fineste gaver ind i det fineste silkepapir; og hvad er meget bedre end at gøre rigtig meget ud af gaverne og kort, når man ved at indholdet bringer lykke..? 
Image and video hosting by TinyPic
..En af N's aller bedste venner fyldte 25 år. Hans venner er de første jeg sådan kender, som fylder det famøse tal, som selvfølgelig skal skydes godt i gang med en ordenlig portion kanal - hvilket hele deres venneflok selvfølgelig fik ordnet. N blev sendt afsted med cupcakes med små legomænd og flag på, også lige 5 prop fylde vand pistoler...

Image and video hosting by TinyPic
..Jeg har været - og stadig er - i gang med en større test af "bio oil". Som reklamere med at det skulle hjælpe mod ar, stræk mærker, ujævn hudtone, og meget andet, som bla. også kan ses på æsken. Indtil videre er jeg meget positivt overrasket, og glæder mig til at se resultatet, når jeg har brugt olien i en længere periode...

Image and video hosting by TinyPic
...Også har jeg modtaget en happy lights lignende lyskæde, som var et lidt satsende ebay køb, som jeg i den grad er blevet rigtig glad for, og et køb der var yderst tilfreds gjort. 

2 kommentarer :

  1. Hej Daniella
    Hvor kan man købe posca tussser i Aalborg :)?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan man faktisk overraskende mange steder! Der ligger en inde i selve centrum, der hedder noget med "rammer", er ret sikker på at man kan købe dem i posterland ved budolfi, og måske også i hobby shoppen i Nørregade. Men ellers kan du ihvertfald købe dem i panduro, og nordform. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...