Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.3.14

Giorgio; Beverly Hills

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg er af den overbevisning at man simpelthen ikke kan få for mange parfumer. Flotte, skinnende og velduftende parfumer, er mere end velkommen herhjemme; og jeg har heller ikke i sinde at lade det stoppe. Derfor kom der i starten af weekenden denne yderst fine sommerfarvede kasse ind af døren. Allerede inden jeg overhovedet havde pakket den ud, kunne jeg godt dufte hvad der var gemt deri. En yderst lækker og velduftende Giorgio parfume fra Beverly hills, sammen med en lige så lækker 50 ml. bodylotion. Begge to har lige præcis sådan en duft som passer perfekt til den kommende årstid. Så frisk og lækker som det gerne må være på denne tid, men alligevel uden at være for meget. Jeg er allerede stor fan af bodylotionen - det eneste dårlige, må da klart være at tuben ikke er større. Jeg har aldrig hørt eller set boksen her før jeg fandt den inde på www.online-mode.dk, til omkring 225 kr. 

3 kommentarer :

  1. Har du et direkte link til pakken? Jeg kan nemlig ikke finde den derinde :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg desværre ikke, nej. :-(
      Jeg kan heller ikke finde den derinde mere. Prøv evt. at søge på google efter den - der ved jeg at der kommer mange tilbud frem. :)

      Knus

      Slet
    2. Det vil jeg gøre :D. Mange tak for hjælpen!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...