Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.3.14

Goodies fra Deichmann

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

1 - 2 - 3 - 4
Første gang jeg besøgte en Deichmann butik, var første gang jeg var i København. Den lå (ligger?) i fields, og for en Aalborg tøs, som ikke var i besiddelse af sådan en butik heroppe omkring, så var det altså ret stort. Der var sko overalt - alle reoler, hele vejen op til loftet. De var der i alle slags, til alle aldre - Det var sådan en rigtig Københavner butik, med alle de sko, op og ned af væggene. Nu synes jeg efterhånden at butiks navnet blomstre over alt. Måske det bare er fordi at jeg for alvor er begyndt at aflægge dem et visit, og liiige kigge ind forbi, nu når man alligevel går forbi dem. Det kunne jo være, at der var kommet lidt nyt. 
Det er nemlig noget af det jeg synes der er super fedt, ved Deichmann. Jeg synes hele tiden at de får et nyt sortiment - nogle gange er der vældig mange, rigtig fine sko. Både nogle som jeg selv gerne vil ha' fingre i, nogle jeg anbefaler til min mor, eller nogle jeg køber til min lillebror i gave, eller fordi at lige præcis dém her, de ville klæde ham. Andre gange, synes jeg bare slet ikke der er noget. Men så går det op i ét, med alle de gange, hvor jeg er gået der fra, glad og tilfreds.

Jeg har fundet fire favoritter på deres webshop, www.deichmann.com, som gerne måtte gøre alle mine andre sko med selskab. Jeg synes at de alle fire er virkelig fine. Sandalen ser  lækker ud, og ville vidst kun komme til at se endnu mere lækker ud, sammen med et par brune sommer ben. Derudover synes jeg ballerinaen ser elegant, men stadig fin og hverdags agtigt ud. Også er der selvfølgelig Nr. 1, som virkelig ligner et par Nike air max, hvilket jo slet ikke er dårligt. Deichmann altså, du overrasker stortset, gang på gang.

Indlægget er lavet i samarbejde med deichmann.

2 kommentarer :

  1. SÅdan en sko butik, kan man sagtens finde i Metropolen i Hjørring, så du behøves ikke tage til København hvergang! :-)
    Ellers er der jo også nettet, hihi! :)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De er begyndt at komme mange steder synes jeg; både Brønderslev og flere steder i Aalborg :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...