Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.3.14

Loved by;

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hvis der er noget der kan få en til at føle sig allemest fin, må det altså være fint undertøj. Det er jeg ihvertfald fast besluttet på; og da jeg i virkelig lang tid har gået og kigget på Christianes fine design, bag "loved by CSM" så måtte jeg altså være en lykkelig ejer. Og selvom at jeg egentlig synes at undertøj skal holdes fra et offentligsted som en blog, så synes jeg alligevel at denne her fra Christianes kollektion, fortjener lidt skriverier, når den er  fin som den er.
Hendes kollektion bestående af lækkert undertøj, nattøj, strømpebukser, trænings tøj og sutsko, er efterhånden en ret gammel nyhed; men det gør den bestemt ikke mindre god. Tværtimod. Toppen sidder simpelthen så lækkert, at det faktisk er helt overraskende. Blonderne er ikke irriterende overhovedet, de er til gengæld rigtig lækre at mærke op af huden. Også er der ingen spænder, eller andre ting der kan sidde og irriterer. Og netop her i Marts måned er blonde toppen her, kommet i den fineste rosa. Jeg krydser alt og håber i dén grad på, at Christiane hiver flere lækre ting, op af ærmet. 

3 kommentarer :

  1. Den er SÅ fin!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke sige det mere simpelt og rigtigt selv! Fin er lige nøjagtig hvad den er.

      Knus

      Slet
  2. Hvor er den dog bare fin!
    Så pæn! Og ja, den fortjener da helt sikkert at blive vist frem!
    Hvordan sidder selve bh'en? Er der god støtte? :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...