Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.4.13

Wants fra Miinto


Når der pludselig dukker et billede af ens lille hund (eller, ihvertfald samme race) op på en t-shirt på en webshop; så er det altså bare et must have! Se lige, altså.. Jeg har de sidste par dage kigget lidt på Miinto.dk , specielt i deres sko afdeling, fordi næste køb jeg må ud og ha', er altså helt klart et par new ballance. Nu har jeg kigget på dem i rigtig lang tid - Så lang tid, at jeg den variant jeg gerne ville ha', faktisk er udgået. Men skidt med det, så finder vi da bare et par andre. Derudover var jeg ved at drukne i billeder af bukser, da jeg lavede denne collage: Jeg, kan, ikke, få, nok.

Klik ind på www.miinto.dk, www.miinto.se, eller www.miinto.no - og kig løs på deres bukse side HER, bikini side HER, og sko side lige HER.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...