Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.4.13

Pink virgin orchid nails

Egentligt var min mening, at jeg nu skulle være ejer af en fin koralfarvet neglelak; Jeg tror den ville være en fantastisk farve at ha' i samlingen her til foråret, og når sommeret kommer. Generelt er jeg rigtig vild med den flotte farve, så nu skulle det jo være. Først fandt jeg den i Opi, men den var desværre udsolgt. Så fandt jeg den i Essie (som nu også er udsolgt); - Midt i forvirringen omkring alle de flotte farver, kom jeg simpelthen til at bestille den forkerte! Så nu er jeg ejer af en sart lyserød Virgin orchid, også må den flotte Tart Deco coral farve vente lidt. Dog synes jeg lidt at den snyder i farven. Den ser mere mere lyserød ud i virkeligheden (og må mit billede), end på webshoppen.

Se Billigvoks.dk's kæmpe udvalg af flotte Essie lakker på deres webshop, og find den samme lak som på billedet, lige her.

2 kommentarer :

  1. "En fin oralfarvet neglelak"... Hmmm, okay ;)
    Men hvor er det bare en flot farve. Det ligner en jordbær milkshake! :)
    Vil meget gerne se den på på et tidspunkt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hahahahaha! Ej. Dét var da en uheldig fejl. :D

      Men den er rigtig fin ja, skal nok lige få lavet et indlæg, med den på. :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...