Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.4.13

Konfirmation | Bordkort til dreng

Midt i 300 små dele til bordkort, som jeg er igang med at lave, holdte jeg lige en lille pause, og kunne lige lave en lille idé, til at komme på bloggen. Jeg har modtaget respons på mine tidligere konfirmations-inspirations indlæg, hvor mange har efterlyst lidt idéer til drenge, så her er ihvertfald en lille én. Jeg har brugt noget så simpelt som et A5 stk. karton, foldet det over to gange, og klippet. Et lille kip for oven, fold det til siderne, også er der krage. Klip slips, eller evt. butterfly ud af en anden farve karton, lim det på, og tegn evt. små deltaljer rundt omkring, på skjorte og slips.

Overstående er lavet som et bordkort, hvor man feks. kan sætte en velkomst sang "ind i" skjorten. Man kan også lave det som sangskjuler; evt. hvis man er rigtig kreativ, kan man sætte et stort stykke almindeligt papir i, og gøre sådan at man skal "folde det ned", så der er plads til en lidt større sang, end der blot er inde i skjorten som den er der. Hurtigt projekt til en der er kreativ, og alligevel ikke er inde i det helt store!

3 kommentarer :

  1. Lige den idé vi stod og manglede. Vi skal have konfirmation på søndag, og drengen synes det skulle være noget med en skjorte. Tak for det :-)

    SvarSlet
  2. Det var da en genial måde at lave bordkort til en konfirmation! Thumbs up, herfra! :-)

    SvarSlet
  3. Den snupper vi! Tak for inspiration :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...