Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.4.13

Lidt til drengene i huset

Jeg har haft kontakt med Morten fra den helt ny åbnede webshop, billigeboxershorts.dk, og hvor var han sød. Jeg fik et gavekort til siden, som jeg så brugte på lidt forskellige slags (eller, ihvertfald forskellige størrelser) til hver af de hankøn, der er herhjemme. Jeg besluttede på deres vegne at to af dem, skulle ha' et par matchende Björn Borg boxers, som kan købes lige HER, til en lav pris af kun 135 kr,-. Hvis man går op i fanekanten på deres side, og går ind under tilbud, kan man faktisk ovenikøbet finde et tilbud som lyder på, 6 par Björn Borg, til kun 600 kr, hvilket er et tilbud som jeg lynhurtigt fik sendt videre til min Björn Borg elskelige kæreste. Hop ind på deres side og benyt jer af deres gode tilbud, hjælp dem med at komme igang med deres webshop, og nyd den gode service, som de allerede er blevet ejer af.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...