Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.4.13

Nyt fra billigvoks - Klar til forår

Selvom at billederne ikke ligefrem oser af forår, så er det alligevel dét, som det hele skulle kendetegne. Jeg fik nemlig muligheden for at vælge frit på billigvoks.dk, af ting som jeg forbandt med forår, og som man kunne bruge til at gøre sig klar, til den fantastiske tid. 1. Essie negelak. Flotte, farverige negle er da altid en sikker vinder i sådan en situation. 2. Varme beskyttelse fra Chi. Uanset årstiden er det noget af det med lækreste, at ha' et velplejet hår. 3. Sidst, men ikke mindst. Satin Care, shave gel. Det aller mest irriterende ved sommeren, er nok at holde sine ben lækre bløde, men tilgengæld også noget af det mest fantastiske at ha' efterfølgende.

Hvad ville i vælge af 3 ting, for at blive klar til foråret/sommeren?

2 kommentarer :

  1. Iiih, kommer der anmeldelse af CHI? Mit hår er ødelagt af glatning, har brug for et lille mirakel tip, inden det bliver for slemt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa der gør da så! :) Jeg skal lige ha' prøvet det et lille stykke tid,
      inden jeg vil bedømme det. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...