Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.4.13

Kellers Park

Jeg har det seneste stykke tid kigget Duglemmerdetaldrig.dk igennem, rigtig mange gange. Der er så super mange fine oplevelser som man kan få oplevet, blot ved at bestille igennem siden der. Hvor sejt ville det ikke lige være at modtage et tandem spring i konfirmations gave, dykker kursus til personen der elsker udfordringer, ølsmagning til farsdag, og spa ophold til mor, eller når kæresten bare fortjener at blive forkælet?! Jeg ville ihvertfald ikke ha' noget imod at tage på klatre kursus, ballon flyvning, eller nogle af de andre ret unikke og lækre oplevelser, man kan prøve der igennem.
Nicolaj ville måske nok også gerne ha' en tur i faldskærm igen, eller måske også prøve at flyve rundt i en ballon; men et ja, blev det ihvertfald også, da jeg spurgte om han ville med på et lille spa ophold på comwell, ved Vejlefjord; rart at kunne gi' bare lidt igen, til en der har givet en så meget. Det glæder jeg mig til.

2 kommentarer :

  1. Det er lidt ligesom de små kasser man kan købe i supermarkeder, hvor der er oplevelser i. Det er så smart :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...