Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.5.12

The white one

Jeg modtog for nogle dage siden, en pakke fra Thewhiteone, og fik så 14 dage til at teste den i. "The white one" sælger en masse fine ting, til hvis man gerne vil ha' sine tænder bleget. Jeg har i så lang tid jeg overhovedet kan huske, været rigtig ked af mine tænder, og smiler meget sjældent på et billed, ganske enkelt derfor. Ikke fordi mine tænder er helt sindsygt skæve, eller fordi de har misfarvninger, men fordi jeg har døjet rigtig meget med at mine tænder vokser skævt. Jeg har feks. altid haft to tænder, et sted, når der var mælke tænder der skulle ud. Den ene tand var for langsom til at blive løs, imens den anden voksede alt for hurtigt ud, hvilket har gjort at mine tænder voksede skævt ud. De er dog alle sammen rykket på plads af sig selv - Undtaget en, som irritere mig rigtig rigtig meget. Derudover gør mit store forbrug af cola, jo heller ikke ens "tand selvtillid" bedre. Jeg vil fra i morgen af, bruge the white ones blege middel, og give min egen mening om det har hjulpet, jeg har store forventninger, da jeg andre steder har læst, at det skulle give en rigtig god effekt!

Indlæg med mening, skal nok komme.

2 kommentarer :

  1. Jeg har nogle spørgsmål jeg gerne vil stille dig :) Hvor skal jeg gøre det? Din spørgerunde er jo slut nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan skrive dem hvor som helst du vil! :) Her som kommentar, på min mail eller på facebook.com/daniellahorsmark :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...