Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.5.12

CULT // New in

Igår skrev Nicolaj til mig, at han havde en gave til mig. Han kom senere på aftenen ind med en pose hvor der stod "Sko ringen" på, så vidste jeg jo godt hvad det var. Jeg har snakket lidt om CULT skoene ovenover, fordi jeg tit har døjet med ondt i ryggen, og som kloge mennesker siger, er converse sko ikke det allerbedste for ens helbred, selvom jeg elsker dem så inderligt. Jeg skyndte mig at hoppe i skoene, og man går bare så lækkert i dem. Kan helt klart anbefales til folk der evt. arbejder meget hvor de står op, eller folk der har lidt skavanker. Det kan godt være at de ikke er de aller flotteste sneaker sko man kan finde, men det er new ballance jo heller ikke. ;-)

2 kommentarer :

  1. De er mega fede! :D

    -MiiaT♥
    http://miiat.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. De er da enormt seje!(;

    josefinemm.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...