Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.5.12

ANR live | I Frederikshavn

I fredags var jeg med min søster og kæreste i hans hjemby Frederikshavn, til ANR koncert med bla. Christopher, Niarn og Mohamed. Ankerstjerne var der også, hvilket var grunden til at jeg overhovedet ville derop, da jeg er rigtig stor Ankerstjerne fan, men vi nåede det desværre ikke, så det må blive en anden god gang! Jeg fik kun billederne af overstående, også var Line fra x-factor der også, men efter "længere tids tænken" bryder jeg mig slet ikke om hende længere, så gad ikke tage billeder af hende. Niarn var klart min favorit, og så har jeg slet ikke styr på hvor mange koncerter jeg efterhånden har været med til af hans, da jeg virkelig synes han er en super cool person, også er han jo fra Aalborg! Plus at en meget tæt ven af vores familie, var rigtig gode venner med ham privat, så jeg er jo sådan set vokset op med at ha' hørt ham i telefonen, og fået afvide hvilket jordnær menneske han faktisk er. Også var der jo Christopher, og som Frederikshavn avisen, eller hvad den nu hedder, har skrevet, var han helt klart dagens favorit. Hold op der var nogle tøser der fik skreget lidt, og pige ejeren af telefonen han tager på det nederste billede, fik da også lige en video, hvor han bla. hev op i trøjen! Ja ja ja. ;-)

Billederne er iøvrig nogle jeg selv har taget, derfor er de mine. 
Og skulle der være et ønske om at låne dem til et baggrunds billede eller diverse, bedes i spørge først. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...