Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.5.12

DIY | Iphone nitte cover

Jeg har altså en svaghed for nitter, elsker de små detaljer de kan skabe på en fed måde. Har set mange covers til Iphone, hvor der var et par nitter på baggsiden, bla. på inspirations siden, weheartit, og tænkte; At sådan et måtte jeg altså lige prøve at lave! Jeg har for et stykke tid siden modtaget en masse lækre ting fra Ifreak, og deriblandt var der et hvidt/gennemsigtigt cover. Jeg tog et gammelt nitte bælte, pillede nogle af nitterne af, klippede "dutterne" af, og slep dem derefter ned, så de var helt væk. Derefter fylde jeg lim i hullet, og lod det tørre. Lidt senere limede jeg så nitterne fast på coveret, og er blevet rigtig for det! Det kan sagtens laves bedre, og det skal jeg helt klart prøves igen, på et senere tidspunkt.

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...