Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.5.12

Everyone deserves a chance

Derfor har jeg valgt at lave et lille indlæg om dette. Nemlig at give andre bloggere en chance. Jeg skrev på min facebook side, at jeg skulle bruge 5-10 bloggere, som havde deres egen blog, med 15 læsere eller mindre, af den simple grund, at jeg vil "Reklamere" for dem. Derfor har jeg kigget de fleste af blogsne igennem, og valgt dem jeg personligt rigtig godt kunne lide. Jeg får rigtig tit mails og kommentare, om jeg ikke gerne vil dele deres blog eller lign. Og har altid haft det sådan, at det vil jeg sku gerne! Men når der så kommer en, så er der lige pludselig 5, også kunne det jo fortsætte, så jeg besluttede mig for at sige nej til alle - Men på den anden side er der så mange der har givet mig "en chance", og skrevet et indlæg om mig, eller bare nævnt mig på deres blog, så jeg på den her måde, kan gi' bare lidt af det igen. Selvfølgelig har jeg ikke kunne hjælpe alle bloggere, med at fremføre deres blog lige nu, måske laver jeg endnu af sådan et indlæg her, hvem ved? Jeg er kommet langt med min blog, ved at ha' delt den forskellige steder igennem de to år jeg har haft den, og nu kan jeg selv hjælpe andre med at komme videre med deres.


Emilie kender jeg faktisk personligt, igennem facebook for efterhånden lidt over et år siden. Hun bor lidt udenfor Aalborg, men grunden til det hele, var at vi begge ønskede at starte et "bånd" op imellem Sarah (x-factor) fans, lidt ligesom der er imellem Justin Biebers fans - Og det lykkes faktisk! Idag har jeg både mødt Emilie, og har haft de skønneste timer sammen med hende, selvom vi begge er pisse generte. Selvfølgelig synes jeg det er endnu mere spændende at læse Emilies blog, når jeg nu ved hvem hun er, og kender hende, men der er også noget der alligevel gør mig hooked. Derudover elsker jeg hendes "15 facts" om hende selv, og en af punktnerne deri, var da også grunden til, at jeg ønsker at andre folk skal se Emilies blog - For hun er skøn. 
Emilie Dam; Milledam.blogspot.com

Christinas blog elsker jeg at følge, specielt fordi der er massere af billeder! Elsker billeder! Hendes layout er lyst, stort og flot, så man nemt kan kigge på hendes blog i lang tid, uden at få alt for meget træhed i øjnene. ;-) Derudover synes jeg det er fedt at hun lægger meget vægt på, at hun er sig selv, også har hun kort hår, hvilket kræver meget mod at få som pige, også er det jo bare endnu sejere! 
Christina Kirkvåg; christinas-eventyr.blogspot.com


Camilla her, kender jeg faktisk også. Eller, "kender og kender", men jeg har haft kontakt til hende i utrolig mange år efterhånden, fordi vi begge spillede Pet society (kan i høre hvor lang tid det er siden? hahah) Men efter at man har haft mennesker i sit liv i så lang tid, kan man sku ikke helt få sig til at "få dem ud igen", så Camilla is staying. Derudover synes jeg hun er pisse sej, for at sige det lige ud. På hendes blog er der meget tekst, og jeg plejer altid at hade at skulle læse meget (Ooops, af alle de Dansk lektier jeg ikke har fået lavet, pga. af lektien var at vi skulle læse en bog....) men jeg læser altid Camillas indlæg, fordi de altid er fyldt op med humor, mening og holdninger - Og jeg elsker det. Hun har for nyligt lavet et indlæg med ting hun ikke forstår, for som hun selv siger "- Tandlæger. De er skidesøde, men i morges da jeg var derinde og fik sådan en dims i munden da jeg skulle have taget billeder, insisterede hun på at snakke til mig. Selvfølgelig EFTER hun havde puttet den der dims i munden på mig, så mit svar lød sådan her; "jldgklujdigj". Lærer de det aldrig?" Camilla Baggesen; loevgrenen.blogspot.com 

Karsten er jeg kommet i kontakt med, via. min facebook side, jeg havde brug for hjælp, og som en af de første, var han klar til at hjælpe - Han vidste ikke engang hvad det var til, det er hvad man kalder hjælpsomhed!!! Derudover tager han mange pisse hamrende flotte billeder, og jeg elsker selv at bevæge mig rundt med mit kamera, så fra nu af, hvis jeg igen igen har brug for at få besvaret mit spørgsmål, så er min første tanke "KARSTEN!". Kig hans billeder igennem, og føl jer inspireret! Karsten Kramer; kkkjeldsen@blogspot.com

Sidste, men ikke den mindste...

Carina, min storesøster, selvom hun er rundet de 37 fortjente faste læsere, vil jeg alligevel sætte hende på listen. Ikke blot fordi hun er min storesøster, men også fordi at jeg rigtig rigtig tit får mails, kommentarer osv. om jeg ikke vil lave nogle flere DIY, også får jeg tit respons på at det er super fedt, at jeg laver mange indlæg, og gør meget ud af det, at være kreativt - Og som søskende... Gør min storesøster præcis det samme, derfor vil jeg endnu engang forslå hendes blog også, fordi vi tit laver noget der minder om hinanden, men også tit, noget der langt fra er. Derudover ved jeg at jeg har læsere i alle aldre, så derfor skal der også være lidt til hver smag! Smut forbi Carinas blog, få jer en ide eller to ved DIY samlingen, eller måske kast jer ud i et nyt projekt med en af hendes utallige opskrifter. Carina Horsmark; InasCarinas.blogspot.com

2 kommentarer :

  1. Hvor er det et fedt indlæg :) At give bloggere med ikke så mange læsere, en lille chance :)

    SvarSlet
  2. Du kan selv være pissesej, kan du ;)

    Mange tak for reklamen for min blog og de søde ord! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...