Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.5.12

Fødselsdag

I går holdte vi en lille "surprise" fødselsdag for Nicolaj. Han havde fødselsdag igår, men skulle først fejre den idag med hans familie, så jeg blev enig med mig selv om, at han skulle altså ikke bare komme herhjem, og ha' det som om at dagen var helt normal, så jeg spurgte min søster om hun ville hjælpe med mig at fikse noget sammen. Hendes kæreste bagte brunsviger, hun lavede lagkage, og mig og min mor var ude og købe en masse gaver - Alt imens at han intet vidste, hvilket jo så også endte ud i at han fik et ret stor overraskelse, og vi fik alle en hyggelig aften.

1 kommentar :

  1. Super fin blog! Jeg er blevet fast læser. Jeg håber at du vil kigge forbi min blog og evt. gøre det samme :-)

    Mie www.how-fashionating.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...