Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.5.12

Frisør ture, hårfarvninger og extensions

Jeg får tit mails og kommentarer med på vejen, om hvordan jeg har fået mit hår til at vokse  hurtigt, hvad jeg bruger af specielle ting, for at få det til det, og har faktisk også fået et par spørgsmål om hvor jeg køber mine extensions. Well... I 2011 blev jeg klippet meget kort håret. Det nederste billede er taget flere måneder efter at jeg blev klippet, og det var helt kort i den anden side, så det siger vel lidt om hvor kort det var. Så, jeg bruger altså ikke extensions. Jeg har ikke gjort noget "godt" ved at få mit hår til at vokse hurtigt, tværtimod. Jeg vasker, føntørre og flader mit hår stortset hver dag, bortset fra en længere pause jeg havde (Som desuden gjorde at mit hår blev virkelig sundt og lækkert!) Jeg tager ingen vitaminer for at få mit hår til at vokse eller noget som helst, så jeg ved det faktisk ikke. Hele meningen var at jeg skulle ha' klippet mit hår kort igen, men fik mig aldrig taget mig sammen til det, hvilket har resulteret i at jeg idag sidder med hår, der går ned til omkring mine skuldre. Nu sidder der sikkert folk derude med meget længere hår, som sidder lidt og tænker "wtf", ja. Men I skal ha' svar på hvad i spørger om jo. :-) I kan evt. tage ned i jeres lokale Matas butik, og forklare personen dernede, at du ønsker at få længere hår, gerne hurtigt, så er jeg sikker på at hun har et par gode fif at dele ud af. Derudover ville jeg ha' haft endnu længere hår den dag idag, hvis jeg havde haft månedlige turer til frisøren, og ikke havde skadet mit hår med varme redskaber.
Pas på jeres hår, når først det er skadet, er det svært at lave sundt igen.. 

2 kommentarer :

  1. Hvor længe har du så ikke farvet hår? Det er jo også usundt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er over et år siden, at jeg sidst fik farvet hår. Man kan også se på min udgroning at den er meget lysere, end resten. :) hehe.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...