Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.11.15

Tema-tirsdag #61: Klar til December

Image and video hosting by TinyPic
Jeg elsker virkelig planlægning. Eller, jeg elsker nok mere at det hele ér planlagt, og at man derfor kan gå med en lækker tanke omkring at man er i god tid, og har tænkt sig godt om med det hele. Men jeg elsker også planlægning; og jeg elsker også at bruge lang tid på at gennemtænke alt, for at være helt sikker. Så jeg har i rigtig lang tid, været klar med årets pakkekalendere, som nu står fint indpakket med silkesnor og nummer-hjerter, klar til uddeling. Jeg købte nemlig den første pakkegave dertil allerede før julen i 2014. Bare sådan... Fordi, at så var jeg jo i gang, agtigt. Totalt åndssvagt, haha.

I år har jeg også en pakkekalender til N's niece. Jeg fik nemlig mulighed for at vælge en hos www.kalendergaver.dk, ligesom jeg gjorde sidste år, hvis I kan huske det. (Se her). Jeg synes virkelig at det er så smadder fin en idé. Bare ind, vælge, klik, vent - også kan man ellers også vælge om at gaverne skal være indpakket, eller om man selv gerne vil gøre det. Det bliver jo virkelig ikke nemmere - og jeg kan virkelig ikke andet end anbefale det. Der er forskellige priser, men sådan en kasse magen til den jeg har valgt, den koster 355 kr.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
N's niece er 8 år, men har en lidt ældre personlighed, vil jeg sige, hvis man kan sige det sådan. Hun er virkelig sød, dygtig, omsorgsfuld og faktisk rigtig fornuftig at snakke med. Vi sad på et tidspunkt og så film og drak smoothies, imens at vi sad og snakkede om fint hår, og om når hun blev stor. Men trods at hun sagtens ville kunne ha' brugt og gået ind under kategorien "12 årige", så valgte jeg alligevel den et årerække under. Jeg kunne nemlig se på listen over indholdet, at der både var farveblyanter og sjove ting, som ville være helt perfekte. 
Dog var nogle af tingene udsolgt og derfor byttet til nogle andre - nøjagtigt som de også skriver på deres hjemmeside, at det kan finde sted. Desværre var de byttet til nogle ting, som jo netop passede til aldersgruppen jeg havde valgt; så jeg byttede lidt ud med nogle neglelakke. Men så er der nogle andre pige-børn der bliver glad for lidt af det til side satte.

_____________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...