Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.11.15

GOODIEBOX | 42

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I den absolut fineste lidt jule-røde farve, var månedens goodiebox lækkerier gemt. I Oktober måned blev vi vidst alle sammen glædeligt overrasket; boksen viste sig ihvertfald at være en af de bedste, så i November her, var der lidt at leve op til, hvis det da ihvertfald var målet. Og vi kan da vidst godt blive enige om, at denne her da heller ikke er helt dårlig. Der er ihvertfald produkter, som jeg glæder mig til at prøve af. Og den Dry shampoo dér, fra Lernberger og Stafsing; den er jo ligefrem virkelig pæn. Også har den vundet en Danish Beauty award, hvilket vidst heller ikke gør den dårlig.

November boksen plejer altid at være en lille glædelse til julen, hvor December boksen er tænkt som en boks til nytår. Og boksen her, er vidst ikke nogen undtagelse, kan vi godt sige. Der er lækkert creme, flot neglelak, hårelastikker, glimmer øjenskygge og en Gold Shimmer Body Souffle, som simpelthen er en body lotion med guldglimmer! Den glæder jeg mig til at prøve.

_____________________________________________________________________________

YOUTH LAB CC COMPLEATE CREAM SPF 30 | Vejl. udsalgspris er 219,95 kr.
LERNBERGER & STAFSING DRYCLEAN | Vejl. udsalgspris er 99,95 kr.
MARSK MINERAL EYESHADOW | Vejl. udsalgspris er 149,95 kr.
DM SKINCARE PURE 24 GOLD SHIMMER BODY SOUFFLÉ | Vejl. udsalgspris er 299,95 kr..
MESAUDA MILANO SHINE FLEX | Vejl. udsalgspris er 49,95 kr.
RAPUNZEL OF SWEDEN SUPER ELASTIK | Vejl. udsalgspris er 19,95 kr.

Læs mere om goodiebox, på www.goodiebox.dk

1 kommentar :

  1. Bestemt en skøn Goodiebox, jeg savner lidt mine :-)
    Du ønskes en dejlig weekend med julestemning på søndag :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...