Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.11.15

Oktober favoritter

Image and video hosting by TinyPic
♥ I Oktober måned havde jeg få, men trofaste favoritter. Eller, de fleste er ihvertfald trofaste favoritter. Jeg tror faktisk også at de fleste produkter i indlægget her, har været med i tidligere favorit indlæg, men de kommer lige med igen - sådan er det jo med favoritter; de er virkelig værd at anbefale. Raunsborg cremen er en ret fast ting herhjemme. Den første Raunsborg håndcreme jeg havde, den købte jeg lige da mærket var blevet lanceret og stod fint placeret inde i Salling. Og det var virkelig et køb jeg var glad for. Jeg gik faktisk derind et par dage efter, og købte nogle flere. Liiiige en ekstra til mig selv, også købte jeg en til mine svigerforældre og til min mor. Og lige siden har det været en fast del af skuffen og badeværelses skabet. 

Derudover har jeg selvfølgelig min nyelig tilføjede favorit. Eller, den er ihvertfald ikke helt så gammel. Det er nemlig Micellar cleansing water fra GARNIER. Jeg har haft den med i et favorit indlæg før; men det er altså også bare én af mine absolutte favoritter. Jeg fik den anbefalet af en veninde, og købte den faktisk bare fordi at den var på tilbud. Og nu bliver jeg snart nødt til at få fornyet flasken lidt, da bunden er ved at være ramt. Den fjerner virkelig alt makeup nemt og hurtigt, også fedterne den ikke huden til, som jeg nemt synes at andre makeup fjerner gør. Derudover synes jeg at den har sådan en lidt kølende effekt, som jeg synes er rigtig rart, mod lidt rød og irriteret hud.
Image and video hosting by TinyPic
Derudover er én af mine trofaste favoritter min Avéne creme, med navnet "Cleanance Expert". Jeg har igennem en længere periode testet nogle forskellige produkter fra Avéne, hvor der blandt andet var den her creme i blandt. Den er til ansigtet og giver et helt vildt lækker resultat sammen med nogle af de andre produkter, fra samme mærke. Men også alene, gør den huden rigtig lækker.
_________________________________________________________________________________

Også har jeg fået en ny favorit. Det er Maxfactors colour adapt. Jeg plejer ikke at være så stor forbruger at foundation, da jeg tit synes at det føles som om at huden virkelig bare bliver lukket inde. Men lige pludselig fik jeg nok af den ujævne hudtone, og betilte nogle forskellige hjem fra billigvoks.dk. Jeg laver et samlet indlæg om min erfarring - men indtil videre har det her været min favorit. Rigtig fin konsistens. Den er mat, og ikke skinnende. Den har en pumpe, hvilket jeg synes er rigtig lækkert. Også koster den kun 69 kr! 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer :

  1. Er det lysestager der står på fadet? :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...