Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.11.15

Jewelry in Danish Design

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Rigtig længe har jeg gået og små kigget lidt på de fineste Izabel Camille smykker inde på www.chanti.dk. Jeg er helt pjattet med ringe i sølv, og jeg synes nemlig at de er så fine, også er der bare lidt til hver smag. Der er nogle af dem der er lidt specielle; som feks. den ene her, til højre. Den er lidt rå i det, og kan nemt passe sammen med mange ringe, men også med de mere feminine og fine, som feks. den jeg også har modtaget, til venstre. Den vil jeg faktisk næsten betegne som lidt mere "voldsom". Den er simpelthen  fin, men det ville nok blive lidt for meget hvis man havde to meget feminine skinnende fingerringe, på samme hånd. Hvorimod at det slet ikke ville gøre noget at påføre feks. begge overstående smykker op ad hinanden. 

Det er faktisk også derfor at jeg lige præcis har valgt den ringen her til højre. Den er nemlig til min mor i fødselsdagsgave. Hun går med rigtig mange fingerringe i forvejen, og har faktisk allerede to ringe fra www.Chanti.dk, som meget trofast sidder hvor de blev sat, da hun fik dem. Så er det noget ved, at give gaver. 
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...