Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.11.15

Julegave idéer til ham

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
Image and video hosting by TinyPic
Nu går vi snart den omtalte handle-dag i møde; nemlig black friday, som man virkelig har hørt meget om, den seneste tid. Men hos cocopanda.dk har de ikke bare afsat én dag, men en hele 5 dage, hvor der er kæmpe rabatter og gode tilbud. Det er en virkelig lækker mulighed for at få startet godt ud på årets jule indkøb, hvis man stadig har det til gode. I kan også få fri fragt med koden BLACKWEEK

Udover lidt cocopanda goodies, har jeg også fundet lidt andet som i måske kan bruge som lidt gave idéer. Bla. Bjørn Borg boxers fra underdrenge.dk. Jeg synes altid at jeg har ret nemt ved at købe gaver. Jeg synes selv at jeg lytter ret godt efter, hvad folk de mangler og ønsker sig; også elsker jeg bare at købe ting til folk, og kunne glæde dem med det. I år synes jeg dog faktisk at det har været lidt mere besværligt at finde mulige gave indkøb til min far og lillebror. Så lidt inspiration kan man vel altid bruge. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...