Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.11.15

Embryolisse / taking good care

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Det sidste stykke tid har jeg fået lov til at teste de her produkter, fra det franske mærke Embryolisse. Produkterne kan købes hos www.billigvoks.dk, hvor de faktisk netop lige er begyndt at forhandle det. Jeg har det sådan lidt, at man egentlig aldrig kan få for meget af hudpleje produkter. Og jeg elsker at prøve nye varianter, så jeg hele tiden kan finde en favorit, som passer rigtig god til min virkelig sarte hud. 

Produkterne jeg har modtaget her, er et travel kit fra embryolisse, som passer lige ned i makeup tasken, så man er ready to go. Den fjerner makeuppen overraskende let, og efterladen huden fugtig, på en rigtig rar måde. Efterfølgende er den medfølgende creme, klar til brug. Jeg er helt sikker på at den passer fuldstændig perfekt til en lidt tør hud - da jeg synes at den er en del til den fedtede side; men det passer også helt perfekt til den helt sikkert kommende vinter kulde. Se de andre produkter, fra samme mærke, lige her
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. Min hud er også sart men ikke så sart igen, men det lyder som nogle gode produkter du har fået dig der :)

    God aften :)
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Flotte billeder :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...