Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.11.15

a daily shot with Maybritt Krewald

Image and video hosting by TinyPic
Jeg ved næsten ikke hvor man har været henne, hvis man ikke har hørt om de populære og eftertragtede olier, fra Maybritt Krewald. Vi passer så godt på os selv, med cremer til huden og produkter til de slidte spidser. Der bliver squattet og plejet negle. Men alt sådan noget, er stortset kun noget der gør godt på kroppen udadtil. Hvad med den indre skønhed. Og ikke den, der kan få os til at fremstå som det mest fantastiske menneske; men den skønhed og sundhed, som simpelthen bliver opbygget indefra, det er hvad den her olie kan. 

Ærligt talt. Så synes jeg at den lugter forfærdelig. Det begyndte den ihvertfald på, efter at jeg havde smagt den et par gange. Jeg skal virkelig tage mig godt og grundigt sammen, for at få sådan et lille glas ned hver dag. Og derfor blander jeg det også sammen med en aronia juice, fra samme MK serie. 

___________________________________________________________________________

Første gang jeg læste om de her vidunder-olier, som de jo faktisk blev gjort til. Der tænkte jeg bare, at de da måtte være et forsøg værd - men helt ærligt, hvor godt kan det lige virke, en olie? Og desuden.. Hvor besværligt kan det også lige være, når der er flere forskellige at vælge imellem. Hvad er forskellen? Ér der en forskel? Og hvad man den der aronia juice.. 

Lynhurtigt, så ser jeg det som at W er "woman", M er "man", O er "others", A er "apple", og N er "neutral". Om det er sådan det skal forståes, det ved jeg ikke. Men ellers er der en lille guide, herunder. Olien er altså forholdsvis dyr, synes jeg. Og hvis man skal ud og ha' fat i en til den ammende mor, de unge børn, og til manden i huset, så bliver det altså lynhurtigt et ordenligt smæk af penge. Men så kan hele familien sagtens deles om O olien. 

W = Kvinder over 20 år, og dem der ammer.
O = Piger og drenge under 20 år, samt gravide. 
M = Mænd over 20 år. 
Arnonia A og N = Skal tages sammen med en af olierne. Forskellen på A og N er, at A er sødet med æble og N er neutral. 
N er mere koncentreret, A er nok klart den børn er mest glade for. (og mig, ha) 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Olien her er smæk fyldt med c-vitamin og bioflavonoider, som er med til at beskytte huden mod at blive påvirket af stress, og derved urenheder, og mod at blive rynket og trist. Og forleden dag hørte jeg en af N's venner sige, at "En kvinder bare ikke må ligne en der har voldsomt brug for et ordenligt glas vitaminer. De bliver sku' nærmest helt grå i huden!", og hvem gider at ha' sådan en hængende på sig. I kan finde olierne lige her, på billigvoks.dk 
Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer :

  1. Hejsa, jeg ville lige sige at der mangler link på dette indlæg, eller er det mig som har læst forkert nederst på siden, hihi?!
    Men super fint indlæg, og vil SÅ gerne prøve de olier, de skulle være så super gode, selvom de måske ikke smager godt! ;)

    God aften og Weekend!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Jeg er stadig på første "sæt", har taget olie og juice i 3 uger nu. Jeg stopper i hvert fald ikke, effekten er maksimalt tydelig og superfantastisk! Har ikke brugt body lotion i 2 1/2 uge (fuldstændigt uhørt tidligere), meget, meget blød hud og MEGET mindre hård hud på fødder (er diabetiker og danner enooooormt meget og hurtigt hård hud), meget nedsat sukkertrang, mindre appetit, stærkere negle og super lækker hud. Håret er jeg ikke sikker på, jeg kan mærke forskel på, dog fælder jeg ikke lige så meget som før. For mig er det en super investering og jeg har allerede købt både olie og juice til de næste 2 måneder :)
    Mvh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at de har så positivt effekt! Og skønt at lageret allerede er fyldt op. :-D

      Slet
  3. Har du en rabatkode?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg desværre ikke! Men prøv at google løs, måske der gemmer sig noget! :)

      Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...