Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.7.13

Tema-tirsdag #2: Luksus Vs. Budget.

Der er måske ikke helt så meget "luksus" eller "budget" over dette. Men lidt har jo også sin ret, ikke sandt? Og da jeg som skrevet nedenunder, så at det var en der havde bestilt en neglelak fjerner helt nøjagtig magen til på Ebay, til 100kr, plus porto hvor en masse piger havde kommenteret og spurgt hvad det var, og hvor hun havde købt den  billigt, så tænkte jeg at dette måtte gå under et lille Luksus Vs. Budget. Hellere tage i Bilka, og få sin nail polish remover med hjem til test, med det samme.

Må ærligt indrømme at jeg blev helt overrasket over at der var nogen der slet ikke havde lagt mærke til den her - hvad jeg ihvertfald (og min mor, tydeligvis) synes - virkelig smarte opfindelse. Og at der faktisk også er nogle der købte dem fra udlandet af, også til 100 kr. Aldrig mere vat rondeller, vatpinde, og skide irriterende neglelak fjerner, på flaske.
Jeg fik den til højre af min mor engang omkring jul. Hun var ude og købe julegaver, og synes simpelthen at det var så smart, at hun blev nød til at købe en til mig; også selvom at jeg egentlig ikke bruger neglelak ret meget. Men dét at det nu er blevet så meget nemmere at fjerne det, får man pludselig også lyst til at gøre det lidt oftere. Inde i selve bøtten er der sort skum, hvor der er hul i, og ellers er bøtten fyldt med neglelak fjerner, også hjælper skummen så til at "skrubbe" neglelakken af. Det tager helt bogstaveligt 2 sekunder, også er neglelakken væk, og klar til en ny påføring i en af sommeren utallige smukke farver.

4 kommentarer :

  1. Elsker den slags neglelakfjernere, de er virkelig gode! Så mangler vi bare én til tæerne ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja nemlig! Hvis man er kreativ, og har lange - men små tæer - så går det vel nok. ;D haha.

      Slet
  2. Hold da op, for en prisforskel! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke finde ud af om det er ironi, eller hvad. :-D
      Men fra 100 og 40 kr, til de 10 kr den billige koster, også for fuldstændig samme produkt; så kan jeg ihvertfald godt nøjes med bilka-modellen. :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...