Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.7.13

Få e.l.f's største rabatkode nogensinde;

Spar 60%
Da jeg første gang prøvede e.l.f's produkter, blev jeg i dén grad overrasket; og så på den positive måde. Jeg havde slet ikke regnet med særlig god kvalitet, og specielt slet ikke på de mascara som jeg bestilte, jeg synes altid at det har været sådan, at de penge man kaster efter en mascara det får man tilbage i kvalitet, men altså ikke her - det er dobbelt så godt, og jeg har brugt dem lige siden jeg bestilte derfra sidst. Jeg bestilte en masse forskelligt (Se her: link), og det var virkelig det hele der overraskede. Lækre bløde hår på make-up børsterne, god kvalitet på pincetten, og holdbarheden på pudderen er fabelagtig - fuldstændig som var det noget dyrt stads. E.l.f er desuden også begyndt at dukke op i diverse butikker, feks. her i Aalborg er det at finde i Salling, hvis man lige ønsker at få det tjekket lidt mere nøje ud, - men når man ofte kan spare mange procenter; og i dette tilfælde 60% (!!), så er det med at benytte sig af det.

Skriv koden 600713 i rabat feltet, og få 60% på ALT!

Rabat koden gælder til d. 29 Juli (på mandag), og kan bruges ved køb over 218 kr. Køb altså for feks. 220 kr, og betal 88 kr! Kom direkte til webshoppen eyeslipsface.dk, herSæt igang!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...