Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.7.13

Når mor skal forkæles...

Jeg er et familie menneske, og det er virkelig med et meget stort f. Da jeg havde forkælet min kæreste med en længe ønsket Arnold schwarzenegger trøje og min søster med en budha halskæde, synes jeg at det efterhånden var min mors tur. Jeg synes tit at man glemmer at takke folk, for alt det de egentlig gør for en. Nicolaj havde lånt mig hans bil i en hel uge, imens han var på kano ferie med alle hans gutter, min søster er sådan en rigtig drømme søster, som alle egentlig burde ha'. En med snakker med om alt muligt og intet. Også er der selvfølgelig mor. Hende der er grunden til at man kan finde ud af at vaske sit tøj selv idag, fordi at hun lærte fra sig. Hende der laver mad til en, og kommer med de bedste råd, når man har brug for dem. Alle folk omkring en fortjener jo sådan set en gave, på én eller anden måde. Om det så er en god gave, eller en mindre god... Hm. Tja. Det må man jo selv bestemme.

Jeg synes ikke der er noget bedre end at kunne give folk gaver, uden for fødselsdage og jul, bare sådan helt, uden at de forventer det; dét er altså det bedste. Jeg havde faktisk allerede aftalt med min lillebror at vi skulle køre ind til byen for at kigge i smykke butikker, og se hvad vi kunne finde, men kiggede lige lidt på nettet inden. Jeg var egentlig lidt utryk - Jeg ved nemlig at min mor slet ikke kan tåle uægte smykker, og ærligt, når de fleste uægte smykker begynder at skalle af og blive halvt grønne, hvor meget er det så værd i det lange løb?
Jeg fandt frem til smykke siden chanti.dk, og læste hele siden godt igennem og fik lavet en aftale med chanti, så min lillebror og jeg kunne forære en smuk ring, til vores mor. Han fik lov til at vælge, og valgte en virkelig flot ring i både sølv og 8 karat gulv med facetsleben hvide zirkson sten; hverken for lidt, eller for meget. I kan finde ringen lige her, til en virkelig lækker overkommelig pris. Derudover er portoen billigere en vi på nogen måde kunne ha' kørt og parkeret for inde i Aalborg, også kom pakken allerede dagen efter! What not to like? Jeg er fan! Find dem på facebook, lige her.

8 kommentarer :

  1. Hvor er den flot! o; Og virkelig billigt for sådan en ring (:.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også bare at den er rigtig flot, og lige sådan en stil som min mor godt kan li' i ringe, så det er jo helt perfekt. :)

      Slet
  2. Hvor har du ret :-) Man skal huske at vise sin kærlighed over for dem man har, imens at man har dem :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot! :) Sikke en sød tanke <3 Jeg elsker selv at forkæle dem man holder af, især når de mindst venter det <3

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det elsker jeg allermest! Bliver så glad af at se dem blive glad, over noget uventet. :)

      Slet
  4. hvad størrelse fik din mor den i? og har hun tykke fingre? :) kan ikke finde ud af deres størrelses guide :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi bestilte den i størrelse 61. :)
      Hun har lange slanke fingre, men de hæver tit, derfor vi valgte den store størrelse.
      Ringen er også for stor, men det går lige. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...