Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.7.13

Aarhus

Stort set hele dagen igår blev brugt i smukke Aarhus. N og jeg kørte hjemmefra tidligt, og var allerede nede midt i landet kl. 9.30. Det er vildt så meget man får gået når man vader frem og tilbage, og op og ned af samtlige gader, og ind og ud af butikker, og op og ned af trapper. Det er jo vanvittig god motion! Slet ikke dårligt. Vi gik ned af strøget imens jeg følte mig som en virkelig stor turist, der gik og skulle ha' billeder af det hele. Vi har sat en meget stor hængelås på, dér blandt de andre, bare for at være lidt søde nu hvor det er sommer. Vi hørte Martin "ham den gamle" fra paradise, stå og råbe omkring sine blomster, som han iøvrigt fik solgt mange af, på det stykke tid vi gik forbi ham. Vi har betalt 10 kr, for at komme på toilettet i Bruuns Galleri, fordi at det åbenbart er smart. Vi stod og kiggede ud over åen, da der pludselig kom to model agtige udenlandske flotte mennesker, med en masse mennesker, med kamera i hælene. Vi har været i topshop helt uden at købe noget, også var vi lige ved at farer vild i magasin. Jeg glæder mig allerede til vi ses igen, Aarhus.

1 kommentar :

  1. Hej Daniella.
    Du har fået mig til at åbne øjnene op for miss etoile og Lene Bjerre :D Det laver bare nogen rigtig fine ting :) Tænke forresten på om du ikke vil lave en roomtour? Kunne rigtig godt tænke mig at få lidt inspiration :) kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...