Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.7.13

Jeg er rystet..

Se videoen, og læs mere her.
Jeg gik helt i stå, og kan lige forestille mig, at jeg stod med åben mund, og virkelig store øjne, da jeg gik forbi fjernsynet og så et indslag i nyhederne om den 51-årige plejemor, som råbte og skreg, og overfaldte sit dengang 12 årige plejebarn. Min lillebror er på nøjagtig samme alder, og kan bare slet ikke lade være med at tænke på at det er en dreng fuldstændig lige som ham, som bliver behandlet så forfærdeligt. - Og vi ser jo kun denne ene gang, hvem siger ikke, hvor mange gange det har været sket forhen? At blive taget væk fra sine biologiske forældre, fordi at dé ønsker at barnet skal få det bedre end hvad de kan give det, for derefter at komme hen til en dame, som behandler det sådan..? Jeg bliver arrig, og sender ekstra respekt til de plejeforældre, som rent faktisk kan finde ud af at tage vare på de plejebørn, som de selv har valgt at ha' boende.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...