Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.10.11

- Weekend


Min weekend (I know, jeg er hurtig til at få skrevet indlæg...) brugte jeg i Frederikshavn, hos Nicolaj og hans familie. Ville lige smide billeder op, da jeg lige havde dem. :-)

Fredag var vi til fest, eller hvad man kalder det, hos en af Nicolajs gode venner, sammen med en masse andre af hans venner - Ganske akavet for mig, fordi jeg virkelig er genert, også skal ud og møde en masse mennesker, for første gang. Men det var virkelig hyggeligt! Aldrig har jeg følt mig så velkommen hos "Fremmede" mennesker, som jeg gør i Nicolajs omgangskreds - Søde mennesker!

Lørdag var planen at vi skulle til noget hobby halløj i Aalborg kongres og kultur center, men i det øjeblik vi stod i køen og skulle til at betale, ændrede vi lige hurtigt mening, og dragede mod Mcdonalds i stedet for, hihi.
Vi hentede en af Nicolajs venner, og tog ham med, hvor vi bagefter tog hjem til ham, hvor vi spillede lidt pool og guitar! - Da vi kom til Frederikshavn igen, spiste vi, og derefter stod resten af lørdagen på ren afslapning. Vi lejede film i blockbuster, også havde Nicolajs mor købt slik. :o) hihi, hun er så sød!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...