Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.10.11

Du er væk fra mig, men stadig tæt på mig..




Ingen vil sige det først, alle kæmper, men det er sku svært at ignorer at vores flok er blevet mindre, der er tomme stole om bordet, stemmer der mangler, en parfumeret duft der plejer blande sig med de andre, året der er gået har sat tydelige spor, og det kan ses når vi er samlet om et bord. 

Morfar er stærk, vi ser ham knap fælde en tårer, 
selvom han på mange måder på ha' haft det længste år.

Der er gået over et helt år siden du sad her sammen med os, svært at tro på, dit navn det står jo stadig her i min telefon bog, som om jeg bare ku' trykke på knappen nu og ringe op, dengang jeg havde chancen ved jeg godt at jeg ikke ringede nok...

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...