Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.10.11

Gosh, I'm dying






Fuck, der, er, varmt. 2 Oktober, og vejret er jo som en af de "varme" sommerdage vi har haft. Craaaazy.. Hæhæhæ. Har brugt dagen (igen) indtil videre, på at hjælpe min mor med at male havemøbler - Så sød er jeg nemlig. Også har jeg lavet min Joey Moe tegning færdig, wuh.

Idag har min morfar fødselsdag, så nu står dagen i hans tegn, med hans nabo, min storesøster og min søde kæreste, for ja, sådan en har jeg også lige anskaffet mig. ;-) hæhæ, og resten af familien selvfølgelig. Håber I får en fantastisk søndag!

3 kommentarer :

  1. Joey's covers, af alle dem fra "toppen af poppen", er jo helt fantastiske! Næsten synd, at han gemmer sin vokal bag den musik, han laver til daglig. :D

    Kig forbi!
    http://jydensliv.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. syns du at vi skal se ham den heldige ;) bliver helt nysgerrig :D

    SvarSlet
  3. SR: Jeg er helt enig! Han har et virkelig stort talent, håber at hans deltagelse i Toppen af Poppen, gør at han laver flere lidt forskellige sange. :-D

    Sara: Haha! Det kan da godt ske. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...