Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.10.11

So.. This is christmas











Sidder med den største fornemmelse af jul, i min mave. Gud, hvor jeg dog glæder mig. Ikke til juleaften, for lige præcis dén aften, hader jeg faktisk lidt. Men bare til selve dagene op til, hyggen, varmen (selvom der er pisse koldt) julekalenderne, og bare føle sig lidt som et lille barn igen. Men hvor er det dog egenligt typisk.
Jeg er altid i helt vildt julehumør, MÅ bare se julekalender, bage pepper nødder, og flette et enkelt julehjerte allerede i November, men når vi når til December er stemningen død, også er det bare noget der skal overståes - Håber lidt på at det hele bliver bedre i år.. Årh, December, kom hid!!!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...