Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.10.11

Klasse festen







Igår da jeg stod ude på badeværelset, og satte hår, hørte jeg lige pludselig min far sige "Årh! Er de til mig?!" Tænkte bare, "neeej, hvad har han fået?! og af hvem?" Gik ud i stuen, hvor min kæreste kom gående hen mod mig, med den fineste buket røde roser! Han stod bare dér, lige så stille og rystede næsten på kroppen.. Jeg blev sådan helt flov, genert, årh hvor er han sød, agtig, og vidste slet ikke hvad jeg skulle sige. :-D

Senere på aften, var vi i biografen og se klasse festen. Helt seriøst... Hvis I er til sjove film, så vil jeg helt klart  anbefale jer at se den! Aldrig før at jeg siddet og set film, og slet ikke kunne stoppe med at grine igen.. Kæft, den var sjov! :-D

- Derudover kan man på det andet sidste billede, se noget af reklamen fra Lærkevej "the movie"! Fedt, fedt, fedt! Jeg elsker Lærkevej, så kan slet ikke vente til d. 2.2.12 hvor den begynder i biograferne! Weee!!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...