Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.10.11

New in | 2

Efter et uheld igår aftes, endte det med et nyt telefon køb idag, da min gamle telefon døde i et brutalt uheld..
Men vi arbejder sorgen, med min søde nye Iphone i livet.
Efter et neglelak forsøg, gik det op for mig at jeg manglede en helt hvid neglelak - Dét kan vi ikke ha'.
Alt-i-en ansigtsrens, den skulle være god, har jeg hørt. Så nu skal den prøves!
Et par nedsatte toppe..
Har fået sådan en "vane" med at sige til de folk jeg følges med, når vi er i en butik "Orh, hendes tøj ville jeg sørme gerne eje" Det skete igen(..igenigenigen) idag, og wupti, der hang trøjen jo, en magen til som hun havde! Måtte eje den.<3
Der er noget over de oversize dér. Jeg er forelsket!
I 3 år har jeg levet uden en vinter jakke - I år fik min mor medlidenhed, tak mor! 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...