Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.5.11

Tell meeee!


Ej hvor føler jeg mig bare uinspireret de her dage. Eller, det vil sige at jeg faktisk har idéer til det ene, den ene dag, og noget andet den anden. Når jeg så endelig sætter mig ned og vil lave den tegning jeg har lovet den og den person, så får jeg altid lyst til at lave noget andet - Når jeg så har idéerne til nogle fede billeder, så mangler jeg personen som er villig til at stå model til dem, når jeg vil forsøge at lave en film, så mangler jeg at vejret er med mig - Og sådan køre det bare.

Min blog har irriteret mig af helveds til, det sidste lange stykke tid. Jeg synes designet er grimt - og alligevel kan jeg godt lide det. Haha, forvirret? Jeg synes billederne er store, hvilket jeg faktisk på en måde godt kan li. - Men min storesøster kan feks. ikke se selve hele billedet, fordi hendes computer er sådan en lille smart en, til at ha' med i skolen. Men jeg kan godt se dem, fordi min computer er sådan en stor dejlig 17" .. Anyway.... Hvad synes I om selve desginet? Headeren? Billed størrelsen? Fortæl fortæl! :-)

Nu vil jeg smutte i seng. Skal tidligt op, og med min mor ind til Aalborg for at købe fødselsdags gaver til min lillebror, og skoooo til moi! Godnaaat!

2 kommentarer :

  1. Jeg har godt nok også en 17" eller deromkring, men jeg synes at det hele ser fint ud!

    Ha' en god mandag.
    hotgirl321.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg kan altså heller ikke se hele dit billede :( Tror jeg ikke, lagde først mærke til det da du sagde det, men jeg kunne godt se det, på det gamle design. :D
    møsmøs.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...