Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.5.11

Da turen forleden dag gik til Aalborg, kom jeg pludselig til at tænke på alle de ting, som forandre sig, og bliver "forbedret". Alle de ting som man "vokser op med" og som lige pludselig bliver lavet om. Feks. Blev jeg ret så sur på de mennesker som valgte at "Velkommen til Aalborg city" skiltet, som hang på den store lejlighed, lige ved broen ud til havnen, skulle byttes ud med et, hvor der står "FRIIS shopping center" - Hvad sker der for det? Haha. :-D Hvorfor irritere sådan noget mig? Det er sku da dumt. :-D Jeg tænker hele tiden over hvor jeg er henne, og hvem jeg har været her med før, og hvordan det måske ser ud i fremtiden og hvordan det har set ud. Hvor er det egentlig dumt. :-D haha.

I det hele taget kommer jeg til at savne alt, fra dengang jeg var - næsten - helt lille. Jeg placerede altid hver enkelt lille ting, med et minde. Selv idag, gør jeg det stadig. I sommerferien 2010, satte mig og min kusine os ind i kildeparken, med en slush ice, og bare sad og snakkede. Idag minder hele kildeparken mig om hende, jeg får et frygteligt savn, bare i det øjeblik vi køre forbi - Bare fordi, at vi har været derinde én gang, sammen. Det samme i Brønderslev, der har mig, Nichlas og Carina været sammen, og vi stod lige der - Nu tænker jeg på dem, hver eneste gang vi er lige dér, hvor vi stod. Det er da så latterligt! :-D

2 kommentarer :

  1. Hej :)

    Du har en flot og spænende blog. :)

    Jeg følger dig nu :D.

    julieviktoria.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak! :D
    Smutter lige forbi, og kigger din også. :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...