Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.5.11


Da mine forældre tidligere var i Aalborg, kom de hjem med dette til mig - hihihi.

Ansigts maling / teater make-up, make-up voks, glitter stifter og alm. farve stifter.
- & mini perler, samt 5 mini perle plader. Jaa..

Tror jeg vil forsøge mig frem med de mikro perler der, senere idag. Malingen må vente til der er en frivillig model, der tør lade mine kreative sider gå ud over personen. HÆHÆH

Der udover er jeg gået totalt amokka med at tegne portræt tegninger!
 Kan I se hvem det her skal forestille? hehehe.

4 kommentarer :

  1. Det er rihanna (:
    Glæder mig til at se hvad du finder ud af med det ansigt maling.

    Vil du ikke lave en guide til hvordan man tegner såååå godt <3 :D

    SvarSlet
  2. synes din blog er rigtig hyggelig, så er altså blevet fast læser :-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil med glæde være den frivillige, din kreativitet skal gå ud over! :D hæhæ

    SvarSlet
  4. Jaaa, Henriette! :D Godt at man kan se det. :D hehe. Mht. guiden.. Jeg kan godt forsøge på det! Men ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det. :D Men skal nok prøve. hehe.

    Debbie: Tusind tak! Er jeg glad for at høre. :D

    Camilla: hæ hæ hæ! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...