Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.5.11

Forår i det fri - 13 Maj 2011, Aalborg.


















Fredag d. 13 var mig og min storesøster, inde i Aalborg, til "Forår i det fri". Vi var der omkring en halv time før, og overraskende nok, synes jeg ikke at der var ret mange mennesker dér, så vi fik nogle perfekte plader, til at få taget billeder (hæhæ) Så vi stilte os hen og ventede, da tiden var gået, og en mand sprang ind på scenen for at præsentere Joey Moe, ville jeg tænde mit kamera. Jeg kunne bare ikke forstå hvorfor den ikke gad tage billeder? Åbner batteri halløjsaer, og ser at jeg har glemt batteriet derhjemme i opladeren.. Nejnejnejnej.... Min mor ville heldigvis gerne køre fra Sulsted, og ind til Aalborg med det, med det samme. Så jeg endte med at få nogle billeder alligevel. :D Jaaa. Joey Moe, Clemens og Jon var der også, men nåede ikke at få billeder af dem - Eller, Joey Moe kom ind og sang med i en af Xanders sange, så der fik jeg heldigvis nogle billeder. (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...