Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.5.11



Det er efterhånden ved at være et stykke tid siden, at jeg blev klippet, så det var også ved at være på tide, at lægge et billede ind af resultatet. Jeg viste frisøren et billede af som jeg gerne ville ha' det klippet lidt som. Hun forstod det åbenbart ikke rigtigt, og gjorte fuldstændig det modsatte - Jajajaja, det er man efterhånden så van til jo!
Jeg havde det virkelig skidt da jeg sad i frisør-stolen. Jeg var ved at blive syg, og havde egentlig bare lyst til at ligge under dynen. Jeg sad og stenede sådan, lidt ned på gulvet, og i det jeg kigger op i spejlet har hun klippet det fuldstændig kort, lige ved øret. Ej nej nej, what to fucking do. Nu begyndte hun at klippet det sådan VIRKELIG kort som pandehår, og jeg sad bare og tænkte FUCK, NEJ, STOP. Fik hurtigt sagt til hende om man kunne gøre sådan, og sådan, for shit, det skulle ikke være kortere da. :-D Men ja, what the hell, det vokset ud igen! ;-)

Jeg elsker virkelig at ha' kort hår, det er sååå befriende (?) Hvis man kan kalde det, det? Det er hurtigt at sætte, og man behøver ikke tænke så meget over det, når det blæser osv. Dog hader jeg følelsen af at "overlade" sit hår til frisøren, hvis I kan forstå? At man virkelig skal stole på duden med saken i hånden. Jeg vil vædde med at jeg ikke er den eneste der er gået utilfreds ud af salonen, over halvdelen af gangene? :-D Heldigvis vokser det - som sagt - ud igen..

1 kommentar :

  1. Det ser ellers godt ud.. Overvejer virkelig også at blive klippet helt kort, men modet mangler altså tit ;) Men self vokser der ud igen! Kig forbi?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...