Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.5.11

- Denim genbrugs shorts




Har igennem de sidste 2 måneder, været i samtlige genbrugs butikker her omkring - og rigtig mange af dem, over flere gange. Jeg skulle ha' fat i et nitte bælte, og et par cowboy bukser (som så mange andre, pt.) Og det kunne ses.. Virkelig umuligt at finde nitte bælter i genbrugs butikker heroppe! Men idag lykkes det. :-D Yeaah.
Jeg magtede ikke lige at vente på at jeg fik skaffet nitterne, så de bukser jeg havde købt til at lave shortsene af, har jeg lavet nogle andre slags shorts, hæ hæ. Nu hvor jeg endelig havde fået nitterne, var der bare ingen bukser. Virkelig typisk, hver gang man leder efter noget bestemt, så kan man bare slet ikke få fat på det. Anyway, jeg fandt et par gamle miss sixty bukser, som jeg fik af min storesøster for maaaaange år siden, jeg har ikke brugt dem, fordi jeg aldrig har kunne passe dem - Det kan jeg nuuu, og nu bliver det til shorts! :-D

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...