Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.5.14

Pernille Corydon

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Som skrevet i indlægget her; havde jeg modtaget en virkelig fin lille pakke, fra Henrik Ørsnes i Aalborg. Pakken indeholdte som gættet, en virkelig fin ring fra designeren Pernille Corydon. Hun laver de absolut fineste ringe, og efter at ha' set overstående "oval twisted" ring, rigtig mange steder og blevet ellevild med den, var jeg så heldig at modtage en fra Henrik Ørsnes, som har butikker fire steder heroppe i Nordjylland, og en online butik, på www.henrikorsnes.dk.
Jeg synes virkelig at hendes ringe specielt, er rigtig fine. De er simple, og alligevel ikke. De er helt perfekte både til hverdag, og til andre anledninger. De passer til alle aldre; også kan mange af ringene findes i mindst 3 forskellige farver, så man kan få lige dén ring man gerne vil, i lige dén farve der også ønskes.

Min ring hedder som sagt "Oval twisted", og koster 400 kr, inde på www.henrikorsnes.dk

Pernille Corydon er en dansk designer der er født i 1976, og opvokset i Kerteminde på Fyn. Hendes interesse i smykke håndværk viste sig ganske tidligt - og i 2008 startede hun med at designe, og lave, hendes smykker selv. Det blev lynhurtigt en stor succes, og hendes smykker sælges nu igennem mere end 200 forhandlere rundt omkring i verdenen. Bla. London, Berlin og Tokyo.

Indlægget er lavet i samarbejdet med Henrik Ørsnes butikkerne.

5 kommentarer :

  1. Jeg er vild med Pernille Corydons smykker !

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét kan jeg godt forstå! De er også virkelig fine alle sammen! :)

      Knus

      Slet
  2. Super smuk ring!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det er en virkelig smuk ring! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster dig. knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Hun laver SÅ fine nogle ting hende Pernille Corydon :) Har selv en del af hendes design, da de passer til alt, både casual og fest :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...