Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.5.14

5 wants for summer


Image and video hosting by TinyPic
Kalender bladet er netop blevet vendt til den femte måned, og vi er netop gået ind i en af de dejligste måneder, efter min mening. Det hele er godt på vej; og alting er foran os. Vi kan se frem til det hele, i stedet for at tænke tilbage på det, hvilket jeg synes er en ganske rar følelse. Deriblandt kan vi jo også se frem på det lækreste vejr (måske varme feriesteder?), og strandvejr. Og hvad er meget mere passende til strandvejr, og dét at skulle flashe sin naturlige hud, flotte fødder og negle. - Og det er netop det jeg har kigget på, og lavet overstående collage omkring.

Cocopanda har nemlig netop startet deres enormt store Maj udsalg; hvor det er muligt at sparer helt op til fantastiske 74% Bla. er Ole Henriksens produkter sat ned med op til 49%, Youngblood med op til 50%, og Tigi (Bedhead) med op til hele 74%. 
Derudover får man gratis fragt, ved køb over 399 kr. Hvilket man jo lynhurtigt kan bruge - og derfor spare endnu mere - når der er så gode tilbud at hente! I love summer sales! 

Jeg har fundet 5 wants, som jeg ville elske at forvente at modtage med posten, inden for få dage. FakeBake har jeg før prøvet, og været rigtig tilfreds med. Også er det altså også ganske okay at snyde lidt med gløden, lige her i starten. Derudover er Eos's creme vanvittig lækker, og helt perfekt til at få huden til at vedligeholde blødheden, når man har lagt en hel dag blandt sand, og i varme. Også er der selvfølgelig lækker shampoo og conditioner, som jo altid er et must - men hvad ville være mere rart, end at kunne gå op fra en badetur på stranden, og ens hår stadig var blødt og lækkert?! Årh!

Find deres store sommer salg, lige her; www.cocopanda.dk/majsalg

2 kommentarer :

  1. Ja, man skal virkelig have en god læbepromade her til sommer, jeg skrev i et indlæg at mine forkølelses sår ikke har været
    i udbrud endnu, men det er de sgu nu! Øv! :(. Men alle de ting kunne jeg sagtens godt bruge!

    Du må meget gerne kigge forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt læbepomade er et fantastisk must! Jeg har bare ikke taget dem med, da de ikke er på tilbud. :-P haha!
      - Rigtig øv med forkølelses sårene! Jeg håber det bliver bedre meget hurtigt!

      Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...