Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.5.14

Birthday presents

Da jeg i starten af året - for anden gang i mit liv, fyldte et rundt tal, blev jeg i dén grad forkælet. Jeg gik lidt efter nogen ønsker, som jeg kunne sige om et år eller tre, at det var de ting som jeg fik i 20 års fødselsdags gave. Og det må man vidst sige at jeg fik. Jeg fik alle de ting som jeg overhovedet havde ønsket mig; plus en hel del flere ting! Min kähler samling er vokset, og min mega mussel samling er i dén grad godt på vej. 

5 kommentarer :

  1. Vilde gaver alligevel :).

    SvarSlet
  2. wow! Vildt lækre gaver :)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Jeg blev også meget glad, og overrasket! :)

      Slet
  3. hvor kan man købe den der hvor der er de 3 skåle i :) den bagerst? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den hedder Plint, og er fra Trip trap. Den kan købes i rigtig mange butikker.
      Men søg evt. efter navnet på google, så kommer der mange link til den. :)

      Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...