Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.5.14

9 ebay stuff #1

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg bliver mere og mere fan af ebay, når jeg tjekker deres store udvalg ud. Man kan jo simpelthen finde alt derinde; bare til meget billigere priser end andre steder, og sådan noget kan vi jo godt li'! På collagen ovenover, har jeg fundet 9 lækre ebay køb, som faktisk endda næsten stortset alle sammen koster under 100 kr. Nr. 1 har jeg faktisk allerede bestilt hjem, og er rigtig glad for den. Den koster 15 kr, hvilket lige er en helt del billigere end hvis man havde købt et mærke i matas - også er der endda fri fragt. Derudover er nr. 9 og nr. 2, helt klart kommet på listen over kommende køb, fra ebay. Det er jo slet ikke dårligt. 

3 kommentarer :

  1. Gud ja hvor smart, at købe bbcream på ebay! Havde jeg slet ikk tænkt på (:
    Er der fri fragt og hvad med farven?

    SvarSlet
  2. Virkelig lækre ebay wants! Så øv at man ikke kan have ret store bryster, for at bestille nr 2, de er ellers bare så fine (-:

    SvarSlet
  3. Hold da op, 2 og 5 ville jeg gerne eje! <3

    Kig gerne forbi min blog, hvis du lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...