Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.1.14

Del 2 af Marabou konkurrencen

Som I ved, har der kørt en lille marabou "konkurrence", herinde. Marabou kører nemlig lige netop nu, med lidt konkurrencer rundt omkring, hvor man kan være med til at bestemme hvad der skal stå på deres kommende marabou plader, når de igen begynder på deres kampagne. I er kommet med det ene gode forslag efter det andet - alle sammen var nogle jeg synes kunne være virkelig sjove, hvis det var muligt at købe en marabou plade, hvor de stod på. Men som lovet, ville jeg uddele chokolade til de 3 bedste forslag; så derfor har jeg udvalgt 3, som jeg synes var rigtig sjove. Hvis I vil sende jeres adresser i en mail til mig, vil jeg sørge for at de bliver sendt afsted til jer.

Lina Hougaard: "Jeg har kørt bilen tør for benzin - chokolade".

Camilla Sinkbæk: "Tak fordi du hjalp mig i candy crush - chokolade". 

Mathilde Nor: Jeg ved du hader blomster - chokolade". 

____________________________________________________________________________

Derudover er det blevet tid til den sidste "runde" af marabou konkurrencen. Denne gang gælder det om at få flest stemmer, af de bloggere som er med. Hvis mit bud vinder, vil jeg derfor få endnu mere chokolade, til at uddele til jer alle sammen. Så hvis I vil være så umenneskelig dejlige, at gå ind på min facebook side, og "synes godt om" billedet HER - Så vil jeg kvittere, med chokolade! 

2 kommentarer :

  1. Åh, gode ideer der vandt din konkurrence! :D

    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Virkelig sjovt indlæg og konkurrence! :-)

    Jeg har en 'ask me' i gang på min blog, håber du kigger forbi!
    // bypadilla.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...