Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.1.14

DE-HAVDE-IKKE-FLERE-BLOMSTER-chokolade

Kan I huske det? Da Marabou sidste år lanceret deres reklame, hvor man havde en anledning til selv at spise chokolade? Der var feks. "Vi griner af det om 10 år - chokolade" og "Fordi det er weekend - chokolade". I år vil de så lave det samme; bare det nu er en anledning til at skulle gi' en plade chokolade væk, til en man synes der fortjener det. De har bedt mig og få andre bloggere, og deres læsere (altså, jer!) om hjælp, og præmien er selvfølgelig: chokolade!

Den blogger som vinder, vil få sætningen trykt på de overstående to slags Marabou produkter, som efterfølgende kan købes i butikker og kiosker, i hele landet - Er det ikke sejt?! Og derudover vil jeg få en masse chokolade, til at uddele til jer, skønne læsere. 

Så, hit me! Kom med jeres skøre, sjove, og kærlige forslag om hvad I synes der kunne være fedt, der stod på Marabou produkterne, rundt omkring i kioskerne. Så kan det være jeg finder inspiration i jeres forslag, og derved har I jo også en lille del af sejeren, ikk'? Hvad synes du der skal stå på den marabou plade, som du gerne vil gi' til din far, svoger eller nabo? Der er altid anledning til at gi' folk lidt chokolade; og de bedste af jeres forslag, kommer måske til at stå på marabou produkterne, rundt i landet! 


De 3 af jeres, som har de bedste bud, vil vinde chokolade - selvom det er mig der vinder, eller ej.
(Som der kun bliver endnu mere af, hvis jeres forslag er så drøn gode, at vi sammen vinder det hele!)

Jeg har lidt forslag - så er det tid til jeres!
De havde ikke flere blomster - chokolade.
Vi udskyder slankekuren til imorgen - chokolade.
Det klarer vi sammen - chokolade.
Fordi du klarer dig godt - chokolade. 
Fordi du følger dit nytårs fortsæt - chokolade. 


Senere skal der stemmes på de udvalgte forslag - men det skal der nok komme mere om!

Indlægget er lavet i samarbejde med Marabou.

13 kommentarer :

  1. De havde ikke flere blomster, synes jeg er fedt :D.

    SvarSlet
  2. Her er mine ideer til, hvad der kunne stå på chokoladen. Håber virkelig jeg vinder, uf, for jeg elsker bare chokolade:
    Det sætter sig først i morgen - chokolade
    Tillykke med de flotte karakterer - chokolade
    Undskyld, det er den tid på måneden - chokolade

    Trendniq.blogspot.dk <- Hvis jeg nu er så heldig at vinde noget lækkert chokolade, så står der en mail på min blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hahahahahaha, "undskyld det er den tid på måneden-chokolade", elsker det! :D

      Slet
  3. those snacks look so yumyy :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    SvarSlet
  4. Vi hygger jo bare - chokolade
    Jeg elsker mit liv - chokolade
    Tillykke med udsalgsshoppingen - chokolade
    Tillykke med kørekortet - chokolade

    SvarSlet
  5. Lina Hougaard Sørensen8. januar 2014 kl. 20.48

    Fordi jeg allerede har spist den anden i skuffen - chokolade
    Fordi jeg har kørt bilen tør for benzin - chokolade
    Fordi den ville med hjem - chokolade :-D

    SvarSlet
  6. "Når man har menstruation, så er det i orden med en Marabou-plade!" - chokolade

    "Fordi du skal være mormor - chokolade"

    "Marabou-chokolade giver motivation til at gå til fitness bagefter" - chokolade

    SvarSlet
  7. Vildt sjove forslag, allerede (-;

    "Lad os dele den sammen - chokolade"
    "En ekstra tak - chokolade"

    SvarSlet
  8. Fordi nytårs fortsæt er over vudretet - chokolade.
    Jeg ved du hader blomster - chokolade.
    Husk at del den med mig - chokolade.
    Jeg synes du er sød - chokolade
    Bare fordi.... - chokolade
    Den er kun til dig - chokolade
    De siger det er sundt - chokolade

    SvarSlet
  9. "Tak-fordi-du-hjalp-mig-i-candy-crush"- chokolade!

    SvarSlet
  10. "Du skal være far" - chokolade
    "velegnet til pollenallergikerer" - chokolade
    "det feder først imorgen" - chokolade
    "kuren begynder først imorgen" - chokolade
    "Til film" - chokolade
    "den hoppede selv ned i vognen" - chokolade
    "Undskyld, jeg brændte maden på" - Chokolade
    "Baby vil ha'" - chokolade

    SvarSlet
  11. Okay så, lad os da se (:

    Fordi du ikke kan tåle blomster - chokolade
    Fordi du tog babyen mens jeg sov - chokolade (sådan én kunne jeg altså MEGET godt bruge eksisterede)
    Tak fordi du lytter når jeg brokker mig - chokolade
    Halvdelen af denne her er til mig - chokolade

    Det var vidst det jeg lige kunne finde på.

    SvarSlet
  12. Det er tid til filmaften - chokolade
    Istedet for blomster - chokolade
    Fordi det gør glad - chokolade
    Fordi du er dejlig - chokolade
    Du er en god veninde - chokolade
    Fordi du skal forkæles lidt - chokolade

    cup-of-thea.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...