Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.1.14

Når man har fødselsdag, må man gerne...

Undskyldninger er der nok af, for at kunne bestille længe ønskede, lækkerier hjem. Når man fylder rundt - om man føler man følger med, eller ej - så synes jeg at undskyldningen er ganske godt, godtaget. For et godt stykke tid siden, blev jeg enig med mig selv om, at jeg gerne ville samle på Royal Copenhagen. Jeg synes det er så fint, tidsløst, og en ordenlig klassiker. Derudover synes jeg fenomenet "samle", er ganske sjovt. At kunne sparer sammen, købe og gøre sin samling større, og større. Nu har jeg så taget det første ordenlige skridt, og bestilt hele 3 ganske fine, ting hjem. Mit helt eget porcelæn, hvor voksent! Derudover har jeg også bestilt en lille stribet sag. Kähler vaser burde være et allemands eje. Den lille dér, er simpelthen så (lille og..) fin, også koster den bare ingenting! Sidst men ikke mindst; mine virkelig langtids ønskede Plint skåle, fra trip trap. Aih, hvor er de fine! Jeg har bestilt dem fra kitchenone.dk (find dem her), hvor jeg allerede lynhurtigt efter, fik en mail om at de var på vej. (Og har allerede modtaget dem!) Daniella, 20 år; dén tager vi med. Nu er alle mine ønsker komplet - hvilket i sig selv, er lidt vildt at sige.

7 kommentarer :

  1. Tillykke med dagen:)

    SvarSlet
  2. Tillykke!!! :D
    Selvfølgelig er det da en 100 % legit undskyldning for at forkæle dig selv!

    SvarSlet
  3. Jeg elsker ting fra Kähler.
    Jeg har selv den lille vase og den mellem, og så har jeg lige fået de 3 miniature vaser af min kæreste.
    Og så har jeg en lysestage fra samme serie som vaserne.
    De har så mange fede ting, som jeg gerne vil have til min samling(:
    Og tillykke med fødselsdagen(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. tillykke med fødselsdagen daniella!! :D

    SvarSlet
  5. Stort tillykke :-D
    Hvor er det nogen lækre ting du har foræret dig selv. Giver dig ret i det med Kähler. Jeg fik mine første Kähler ting i julegave og jeg knus elsker dem! :-D

    Knus Mia
    Jeg har en parfume give away på min konkurrence, hvis du har lyst til at deltage <3
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
  6. Tillykke! Vildt lækre ønsker. Jeg samler også selv på Royal Copenhagen, dog i det sorte. Jeg regner også stærkt med, at jeg får endnu mere når jeg bliver student til sommer.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med fødselsdagen! Lækre sager altså! ;).

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...