Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.1.14

Julegave fra Yves Rocher

Det er ganske udmærket at åbne for pakkeposten, når en længe ventet pakke endelig er i nærheden. Men hvis der er noget der er på lige fod; måske endda et lille tak bedre, - så må det da være når man ikke ved hvad der gemmer sig i pakken, men stadig har en idé om at det er noget ganske godt. Det er jo nærmest juleaften, om igen. I posen var der bla Vanille Noire eau de parfum, og stor flaske vanilla gold shimmering body lotion. Begge dele dufter vanvittig lækkert af vanilje, og body lotionen har en guld/brunlig farve, også holder duften i lang tid. Derudover var der to neglelakker, og en mørke rød læbestift, som jeg har foræret til min svigermor. Find tingene på http://www.yves-rocher.dk.

18 kommentarer :

  1. Tak, for din søde kommentar på min blog! Jeg vil gerne følges og følger dig nu <3
    Rigtig fin blog du har! Jeg ville lige høre hvordan du har gjort sådan så der ikke står "blogspot" bag på din hjemmesides navn i søgefeltet, jeg håber du ved hvad jeg mener? ;) Tak på forhånd!

    // Emilia Padilla
    bypadilla.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Emilia!
      Jeg har købt mit eget domæne via unoeuro. Så kan man selv vælge hvad det skal være, og om det er .dk, eller .com osv. :) Rigtig smart!

      Slet
  2. Tak for din kommentar på min blog! Sikke en fin en du har!
    Jeg følger dig nu, og håber at du vil følge tilbage ;-)

    www.life-a-life.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Dufter parfumen af vanilie :)?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. :) Den dufter rigtig godt. Er dog lidt i tvivl om, om den bliver lidt for meget, i længden.
      Det må komme an på en prøve! Men både parfumen og cremen, dufter af vanilje. :)

      Slet
  4. Jeg følger dig nu over bloglovin og gfc :)

    SvarSlet
  5. Vildt lækre sager! :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Blev også helt overrasket, da jeg pakkede den op. :)

      Slet
    2. Vil gerne følges, følger dig via GFC! :)

      Slet
  6. Det lyder som nogle super lækre ting!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det ihvertfald også. :)

      Rigtig fin blog, Sara. :)

      Slet
  7. super flot blog su har :)
    Har du lyst til at følges på bloglovin?

    -Isa
    // isasjournal.blogspot.co.nz

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Isabelle. :)

      Det kan vi sagtens finde ud af!

      Slet
  8. Very interesting post! :) and lovely photos! you have a great blog!
    would you like to follow each other via GFC? let me know soon so I could do the same :)

    hugs,
    Jill (http://itsjilliansday.blogspot.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, Jillian. :)
      I've posted a comment on you're blog. :)

      Slet
  9. Sikke nogen lækre ting. Jeg elsker Yves Rocher <3

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...