Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.1.14

New year

Kransekage, nytårs tale, fondue, champagneglas, serpentiner og fantastisk selskab. Så burde der ikke være noget at tage fejl af. Vi er vidst alle kommet godt igang - eller ihvertfald igang - med det nye år. Nytårsfortsætter er startet godt ud, og nogle er endda allerede afsluttet. For mit vedkommende er jeg ikke engang kommet igang endnu, men vi når nok det hele. Min den sidste dag i år 2013 sluttede ganske fantastisk. Jeg spiste lækker mad sammen med mine forældre og min lillebror; jeg elsker virkelig den alder han har lige nu. Voksen, også alligevel ikke. Senere på aftenen tog jeg til Frederikshavn, hvor jeg var sammen med hr. kæreste, og en masse af hans venner. Det er en skøn følelse at kunne træde ind i en forsamling, og være en del af den. At være velkommen; er sådan en rar følelse. 

Lad mig slutte på denne måde; 
"År 2013 er rindet ud. Hvad det nye år vil bringe, ved ingen af os, 
men lad os sammen gå ind i det med fortrøstning!"

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...